2010.04.20

2010.04.21. 12:17

 

Tegnap volt 20-a, de fáradt voltam az íráshoz, ezért ma firkantok.
Szval tengap elmentem a francia órára, ahol most már csak 6-an vagyunk. Elég érdekes. :) De még mindig jó! Ma is lesz. Jah, biciklivel mentem, amire mindegyik csoporttársam avgy nemtudom, hogy nevezzem pket, nagyot nézett.. De amuugy ezek a néemtek kajak értetlenek.., én nem bírom felfogni, hogy a leglogikusabb dolgokat, hogy nem bírják megérteni, hogy pl. egyes szavaknnál jó a -le és a -la is. És ezt ők nem értik meg! Na meg, hogy ezeknek a többesszáma -les. Hát szerintem nagyon "bébilight". :)
Hu, most ilyen nagyon melankonikus hangulatomban vagyok.., de tegnap még kiderült, hogy jön hozzánk egy magyar fiuka 5 napih. Mert Bastiannak a sulijának egy programjában magyar tanulok is kitudnak jönni ide, 12-16 éves korig. Tegnap olyan 10ora korul, feljott hozzám Gabi, hogy a Máté az fiu vagy lány név-e. Olyan aranyos volt! :D Ugy modnta, mint a spanyoloknál a "maté" tudjátok, az a délutáni ital vagy mi.

Most sajnos nincsen valami hudejókedvem. De majd biztos alakul még a nap folyamán. Belinkelek egy zenét, azt hiszem ez tükröz majd.

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr11939622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása