na, de láányok! :D

2010.02.12. 11:04

 

         Tegnap Fruzsival megint kibeszélősös estet tartottunk. :D Olyan jó érzés! :D Na jo, ez kicsit gonosz volt, de ugyis csak azokat bezséljuk ki, az nem szimpi, na jó ez nem igaz, mert aki nagyon szimpi azt is!  :P Fruzsite! Mi amúgy olyan megállapításokra jövünk néha rá, ami más embernek lehet eszébe sem jut! :O :D

Hu, egyébként már annyira fáradt voltam tegnap, hogy nem éreztem csak azt, hogy pörgök folyamatosan. Mivel egész héten kb. éjfélkor vagy késobb fekudtem le aludni, és keltem fél7kor, igy elég nehé volt tartani a megszokott sávot.. :) Kicsit felbomlott a alváskultúrám. De nembaj, mert megiszok egy két kávét és okéságban vagyok! Öh, ma alhattm 9ig! MErt az anyukának nogyogyászhoz kellett mennie. De nagyon nem volt kedve.., kinek van!? Mondtam neki, h nekem is kell min. fél évente, mert volt egy cisztám.. :) És mondta, hogy akkor neki még mindig jobb, hogy csak évente. Hát igen, a megszokott az tényleg az éves látogatás! :D

Hát ma megtaláltam annak a számnak az előadóját és címét, amit még anno dani töltött le a gépemre, de nem volt meg a címe, csak a zene. De hatalmas!!! :D Majd ma azt fogom ajánlani lehet...

  Tegnap még beszéltem anyával is, csak oda jött hozzám Lisa-ly és nemtudtunk normálisan kommunikálni. De amúgy nagyon kis aranyos volt, mert befészkelte magát az ölembe, és először ugy gonodlta, hogy majd ő megijeszti anyát, hogy suttogva belemondja a mikrofonba neki, hogy "hello" ,de kb. ugy képzeljétek el, mint a gollem a gyuruk urábol! :D

Nagyon vicces volt :D, de utána megerőltette magát és belemert szólni rendesen is. A végére már egész jól meg is értettuk, amit anya mond, meg tudtunk is vele beszélni. Utána letettem és szinte egyből hívott Lamóna! :D Vele is vagy 2 orán keresztul cseverésztem. Romi meg! :D Ez is tetszett! :D Ott ülök a konyhában(elég nagy a konyha, mert van az egyik ablaknál egy asztal, amin a Gabi laptopja van), szval Gabival néha bezsélgettem közben, mert ő meg neten nézett vmit, és Romi meg, suttogva mondta, amit nem akart, hogy halljanak! De értitek, ha hallják sem értik! :D Ha meg suttogva mondja, akkor legalább azt levágják, h most roluk van szó! :D YEP! :D - nagyon fajin volt! :D

De megdícsért Romi is, h már jol beszélek! :D - mondtam is neki, h köszi! =)

Aztán este még rámírt Porikám! :D Na vele tök jót játszottam! a flyordie-n sakkoztunk, de kikaptam.. :( Izgi volt egyébként a játék, sztem tök jó volt! ;) Szval megbeszéltük, hogy majd máskor is fogunk játszani, csak ő meg mindig csak dolgozik! "durci" Mert amugy mi nem beszélünk ám sokat, csak néha, de olyan jó őt lefárasztani! :D

Sikerült telepítenem a gépre a kamerás programot! Egy vele a bibi, hogy nem jó a kamerámhoz! :D

Szval ugy gondoltam, hogy inkább majd veszek egyet.., és akkor megtekinthető lesz a face-m.

Már csak egy hét a tanfolyam, és már csak 146 nap a sound, és még 132 nap h hazamenjek! :|

 

Na majd még ma bővítek.. pá

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr451751593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása