"Az új fiú"

2010.04.29. 08:54


 

 

 

Rájöttem, hogy ez a magyar fiúka, egy kicsit el van tájolódva.., olyanokat csinál, hogy hajaj.

példááúúúl: első nap(érted, még 24 órája nem volt itt), elment eltévedni a városban. Agyhalott! :D

Elment vagy 5kor, és fél8ra ért vissza, mert, mint már mondtam, eltévedt. Azt persze, hozzá kell tennem, hogy olyan alap dolgokat nem ért meg, amiken csak nézek nagyokat(pl., ma reggel mondta neki Gabi, hogy megadja a telefonszámát neki, ha van vmi tudja hivni.. namost, ott van benne, a telefonnummer szó, meg a geben- ami adni jelent - szerintem na, nem kell ennél tobbet irnom.)








 

Tegnap elmentunk olyan 6kor már bastiannak az iskolájának a koncertjére, és este 11re értünk vissza. Elég kemény szerintem, pláne, hogy általános iskolásokról van szó. Találkoztam Noah szüleivel, akiről már írtam, hogy mennyi kis szép fiúcska, meg a neve..ááh, gyönyörű! :) Az apukája egy igazi művész! Fodrász(a 2. németországban állítólag), de olyan igazi, jó érzés az embernek ránéznie, mert látszik rajta, hogy egy élet művészete van abban, amit csinál. Biztos nagyon érdekes ember lehet. Szóval, olyan 11re értünk vissza, de én már olyan hulladék fáradt voltam, hogy kb.bedőltem az ágyba és be is aludtam. Fájt a torkom, ezért beöltöztem, meg betakaróztam jól. Itt ju eszembe ANYA, majd ilyen echinecheát, vagy vmi ilyesmit, küldj már ki légyszi, mert már unom, hogy mindig, reggel hideg van délután meg olyan meleg, hogy legjobb lenne egy tengerparton, és ez ugy megviseli az én kis szervezetemet, hogy már fáj a torkom. :( De a nap jól zárult végülis, mert megismerkedtem Gabi apukájával, ami azért volt jó érzés, mert nekem sajna már nincsen egy nagyapám, dédnagypapám, senki! :(:(:( Emiatt, ha valakinek találkozok a nagyszüleivel, akkor mindig érzékenyebben reagálok, vagy nemtudom, de másabb  érzés sokkal, mintha egy felnőttel, vagy öreggel találkozok. Megtelik a testem ilyen különleges jó érzéssel. Ma volt a szülinapja a Gabi apukájának és ezért reggelire tortafélét ettünk, de mivel itt nincsenek sütemények, mint otthon, csak ilyen rétes, de mindennek olyan műanyag kinézete van. Kétségtelenül, ezek a tortafélék, nagyon guszták és finomak!


most visszafekszek aludni, mert ugy nézek már ki, mint aki 3 napja nem aludt, csak partitájmolt. 

na p

 

    www.youtube.com/watch

 

zúzni fogunk erre is(sound):  www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr481961211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása