zúzzuk szét az agyunkat! :D

2010.02.01. 18:36

 

 

                             https://www.youtube.com/watch?v=v3qt1D4UxC8


            Hát miért is ez a cím?? :O

Hát talán mert ez a zene, isszonyat nagy! :D Cseszka mutatta, mert írt       facebookon uzit, ami tok jol esett, mert már nagyon rég nem beszéltem vele, nemhogy személyesen de még neten keresztul se! :S :(

Nah szval az ilyen zenékrol egy olyan emlék jut eszembe, amit soha nem fogok elfelejteni! :)

Hát ma fustolos, illatok mámorában úszó  napom volt! :) Amit kaptam renitol karácsonyra, kézzel csinált fustolot, elkezdtem égetni.., hát gondolom nem kell mondani, hogy mennyire jo illata volt/van. Kicsit bele vagyok bolondulva az illatokba is, csak ugy, mint a hangulatba.. Néha azért hiányzik, hogy legyen mellettem vki olyan, aki az én kis szerelmespárom! :)

- jahj, ez kihatott az egész napomra.

 

Na de Félre az érzelgéssel! 

Elmentem sétálni gaival a városba. Megmutatta, hogy mi merre van, ezért ugy dontottem, hogy holnap elmegyek kávézni egyet, amikor elvittem a jánykát a suliba. Ha meg még nem megy, akkor majd kedden elmegyek! :) Már van egy itteni ismerosom, szval lehet, hogy szolok neki! :)

Hát tudjátok ti, hogy mennyi lehetőség van itt?? :D Kezdjuk ott, hogy minden sportot lehet űzni! Van minden sarkon egy gyogyszertár, igaz, hogy annak nem látom nagyon értelmét! :S Van aerobic terem is, öh, ugyebár síelni is lehet, mivel fedett a sipálya, igaz, hogy el kell menni oda, ami kb. 20 perc! :D Van egy nagyon nagy park! Aminek a végében van egy kisebb állatkert(ami ingyenes). Akkor az utca végében, ahol lakunk, van egy furdo, ami csak nyáron mukodik, de az bio- fürdő és mindig ott vannak gabiék.

Jah fogok járni futni, ha jobb ido lesz! :) - mert nem kell messzire mneni, hogy hegyet találjon az ember. :D

Van nagyon jó bicikli út is, szval sztem azt sem hagyom ki az életembol, csak ne lenne már hó.. :/

 

 

Most épp a Simpson Family-t nézzük, de már megbeszéltem lisaval, hogy holnap vmi fullos reggelit csinálunk! :) - ahkisaranyoshogyegyemmeg! :)

Hehe, egy fontoska dolog, megkaptam életem elso fizetését! :O :D:D:D

És lám, az emberi test hozzá tud szokni a hideghez! Amikor kijottem majd megfagytam, most meg már, elég két felso és rendben vagyok! :)

Hiányoztok emberek! 

Holnap jelentkezek! ;)

Uh, de elmennk egy jóó kis denszelgetős buliba!  De még sajna 157 nap a Sound! :( 

Ez mekkora életérzés! Ahh, imádom! :)

- https://www.youtube.com/watch?v=4QIe59S7kMk&feature=fvw

peacebékeszerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr771720682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petóka 2010.02.01. 21:42:03

Ingrédients pour 6 personnes: - 1,5 kg de choucroute - 12 pommes de terre à chair ferme - 1 morceau de lard - 1 oignon et 1 carotte - 2 clous de girofle et 12 baies de genièvre - 1 palette ou 6 tranches d'échine épaisses - 1 bouillon de poule - 50 g de beurre ou de saindoux - 1 saucisse de Morteau - 6 knacks - 75 ...cl de bière ou de vin blanc - Sel poivre - 1 bouquet garni (thym, laurier)

d_ 2010.02.19. 23:02:51

remélemténylegjólvagy.olvasnifoglak...ölelés.

petóka 2010.02.21. 21:21:49

@d_: Köszi szépen, tényleg jól vagyok! Remélem veled is minden okés. :)
süti beállítások módosítása