huhha, szóóval szombaton ugy volt, hogy danival csapunk egy jó beszélgetősös éjszakát, mert sosem tudunk sokat beszélni sajnos! :( Nembaj, majd nemsokára vége ennek a hulye idoszaknak és akkor már lesz sok időnk egymásra! ;)

Szval miután dani szolt, hogy nem tud majd lenni este, elszomorodtam és ugy dontottem, hogy akkor egész este filmet fogok nézni és elaludni rajta[hatalmas programnak igérkezett:)]. Miután lezuhanyoztam, és mert keressztesóm Fruzsina, ott volt nálunk, skypeoltam anyával, meg apával, meg Fruzsival, közben feljott gabi, hogy isabelle keres telefonon.. este ilyen fél9 korul. Ami itt nem normál eset!

Na, azért hivott, hogy van itt egy olyan hely, hogy pulzerbaum, azaz bukfenc, namost nem tudom, hogy helyesen irtam e le, de ezért az egy szoért nem fogom megnézni a szotárat, meg a google forditot se! :P Hát, miután levittem a telefont gabiéknak, modntam, hogy ezért hivott a gyökér. Hát modnták, hogy menjek, menjek.., csaknem elkuldtek -ha ha ha. Tony vitt el. Volt kőkemény fél orám elkészulni. Ami alatt én simán el is készultem, csak kicsit korainak tartottam a 9órás kezdést. :O Mert, amikor mondtam a telefonba isabelle-nek, hogy olyan 10 óra megfelel-e, hát sztem hirtelen biztos végig futott az agyában, hogy elment e az eszem v. vmi, de hát magyarba ez a normális azért.. Na itt NEM! :D

 

 

 

 

 

Ezek.., már 9kor ott toporzékoltak a "diszkó" előtt. Mondanom sem kell, mint kb. a szentfazekak. Szval volt 2 csaj 3, akik fogyasztottak szeszesitalt rajtam kivul. De ez az isabelle, ohh , te magasságos jó ég. Hát hogy hordozhat a föld egy ilyen nyomorék embert a hátán?!? joo, amugy aranyos, de tényleg.., de én megorulok tole már fél ora után.., szegény barátja, modnjuk az se norm. De! ha én ilyen lennék Fruzsina.., akkor bizony, én magamra gyujtanám az erdőt, biztos, ami tuti! :D

Ugy kell elképzelni a bulizást, hogy van egy hely, ahol csak szar zenéket adnak! :D Néha, mutatóba egy két slágert a ma divatos diszkós zenékből.. "Nagyon" élveztem. Mondjuk, ami tényleg vicces volt.. hihi, hogy megismerkedtem ugye egy francia lánnyal, Julie- val. Gondoltam rátok, ezért csináltattam közös fotót! :)

Na de a vicc aaz, hogy Julie-val csak franciákkal találkoztunk, a német helyen, és mindegyik, csak inni ment oda, mert sokkal olcsobb, mint fr.o-ban. Szval a franciák nézték, hogy, hogy buliznak a németek! :D Hát én ezek olyan jot szorakoztam/zok.

Másnap, nem mentem állatkertbe a gabiékkal, mert ők oda mentek. Így egész jólmegáldott nap, csak döglődtem. :D Jó volt már kicsit egyedul lenni.

 

 

Jézusi mivoltom: 

Nem tudom, hogy ki mennyire tudja, hogy én vagyok Jézus, de a fészbuk valamelyik héten kidobta, hogy melyik isten lennék.., szerintem Jézus nem volt isten, de ezek szerint, ha én ő lennék, akkor biztos Isten lenne! :D Isten nő! :P

Bocs, nagyon sajnálom, azokat, akik mélyen vallásosak! Én elég szabadszelleműen és kissé bonyolultan gondolkodok a vallás terén.

Szval miután tesómank otthon kértek egy képté vagy mi volt, én nme tudom pontosan, mert hogy ő egy "elszármazott művész". Hát legalább annyira muvész, mint én isten!

Szval igy kuldott egy meghivót nekem, a Jézus d' Christ csoportba, ahova én tisztességes módon be is léptem, és ha olvassátok ezt., akkor javaslom nézzétek meg az üzenőfalát a csoportnak, mert rejteget egy kis magyar érdekességet! ;)

 

Érdekességek: 

* Tesóm talált napi bioritmus figyelő horoszkópot, vagy nemtudom, mi ennek a neve. És ténylegesen, (mert mindig utána mondja el nekem) ugy van, ahogy le van oda irva, metál durva!

* Meghalt a Cassiopeia(ez volt a teknős neve). Szegény. :(

* Beteg vagyok, de kezdek kijonni belőle. Semmi komoly, most már csak kohogok.

* Lisa-ly viszont szerintem tok beteg.

* Olyan álmaim vannak, hogy regényt kellene irnom beloluk. Ez most nem tudom, hogy rossze vagy sem, de én nem csak, hogy szeretek álmodni, hanem emlékszek is rájuk. Valószinuleg, mert olyanokat álmodok, amik a lelkemre nagy hatással vannak.

* Mindennél jobban várom, hogy otthon lehessek már! :( :)

- azt érzem, hogy sohasem voltam még ennyire szerelmetesen boldog, mint amennyire Dani, veled vagyok és leszek! Amikor azt érzi az ember, hogy szavak nélkul mondja a másik: Fontos vagy nekem. A legfontosabb. -  Én tudom, hogy mi vigyázunk egymásra! :)

www.youtube.com/watch

 

Jó éjszakát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr861972506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reka-bcn 2010.05.03. 23:48:47

jaj végre már, komolyan ez a legjobb kikapcsolódás, este petókablogot olvasni.:) mindig végigröhögöm az egészet.:D igazán jelezhetnéd MSNen ha van új poszt.;)
Ez a gyökér megszólítás az Isabelle-nek haha, k*va nagy!!!:D

Add.inf:
1)Szerencsen van vagy lesz vmi Szerencsről elszármazott művészek (haha) kiállítás, amire lehet felajánlani műveket, és valakiben még mindig az a kép él, hogy én meg TótMicáné!:DDD de vazze, akkor te tényleg Isten vagy!:DDD

2)nem bioritmus figyelő horoszkóp, hanem napi bioritmus :)
de örülök, hogy tetszik, már pár embert sikerült megfertőznöm vele.:P
www.astronet.hu/nepek-horoszkopja/bioritmus.html

Amúgy ki**** k*** jó a blog, csak így tovább!!!!!:DDD Ahogy "felénk" mondanák, está de puta madre!;)
cSóóóK!!!

na meg ez a gyöngyszem:
"Meghalt a Cassiopeia(ez volt a teknős neve)... Szegény." :DDD vazze, jóhogy szegény, mivel elpatkolt!:DDD de ez a nagy megrázkódtatás, hát ezen behaltam...:DDD

reka-bcn 2010.05.03. 23:50:07

ja igen, azt lehagytam, hogy a magamra gyújtanám az erdőt is megér egy misét.:)
meg jó nagyon a kép, tök aranyos.:) puszka

petóka 2010.05.04. 10:10:28

@reka-bcn: :D hát persze, hogy aranyos kép. Csak az lehet, ha én rajta vagyok! :O ha ha ha :P
a biorithm, meg cska ugy jo, ha mondod! :$
na, de örülök, hogy tetzsetős! ;)
pusszantáskavan.
süti beállítások módosítása