it's over.

2010.02.12. 20:54

Aloha! :)

Na, szval ma vettem már végre elemet+elemtöltőt! :D 

holnap megyunk a farsangli fesztiválr,a ahol azt mondta a gabi, hogy sokat kell kóstolgatni, na most ők szeretik  a piákat szerintem, mert amikor volt a szaunában vodákás, akkor is modnta, hogy ők szeretik a vodkát! :D Izgi lesz! De lesznek fini édeségek is, meg nemtudom még, mik.

Jah, ma meglepett minket gabi, mert bejelentette, hogy majd jovohét péntektől hétfőig, megyunk párizsba! :O http://www.miss-regalos.es/wp-content/uploads/2008/07/magnet-i-love-paris.jpgZSÍR! :D Van elem, tudok fényképezni, ergo lesznek képek! ;) Utána lévő héten, meg szünet lesz megint, ha jól emlékszek, és megyünk majd síelni! :D Gondolkodom rajta, hogy szólok Aureliennek, meg Fabiennek, hogy jöjjenek már majd el, hagy találkozzunk! :D Elvágre nyár óta nem láttam őket! :(  Hu, olyna jó lesz! :)  Igaz, hogy most csak ennyi időre megyek, de ugyis leszek ott még sokat szerintem! :)

 

 

 

Imádom Franciaországot, meg az embereket, meg a kulturát, meg mindent! :) Egyébként kicsit rosszul gondolják azok, akik szerint a franciák lenézik a többi népet, meg, hogy nem szeretik őket, ez hülyeség szerintem. Pont forditva találkoztam igy az emberekkel, aki nem francia, nem szereti őket, de a franciák szerintem vendégszerető vidám népség. :) És elég sokat beszélek itt a francia kultúráról, ahhoz, hogy így gondoljam.. Jah, egyébként a minap olvastam az indexen, vagy hogy, hogy megtiltották, a kapu alatt csoportosulást az éjszakában franciao.-ban. Azaz, a klikkesedést.. :D Vajon miért!? :D

 

Ma ugyebár elmentek a szülők egy síklubbos találkozóra, Franciaországba. Ezért ma egyedul vagyok a gyerekekkel, mert a szulok csak nagyon késon jonnek 'haza'. Csináltam nekik pizzát, aztán most filmeket nézunk, az első az a hamupipőke kettő volt, a következő, pedig a robotok. Mind a kettő mese. (ki gonodlta volna!?) Kellett valami kompromisszumot kötniük, mert ami lisának való, abból már bastian kicsit kinőtt, ami pedig bastiannak tetszik, az lisa-lynek nem valo. nekem meg olymindegy, hogy melyiket nézzuk, szval ezek maradtak. :) Természetes, hogy mind a kettőt francia nyelven nézzük! Ez nem is lehet kérdés! De adja! :D 

:D Beszéltem ma Domikával msnen, és modnta, hogy beadta a jelentkezését a tf-re, utána meg egerbe, meg szegedre. Vhova csak felveszik tán!? :D Jahj Dominik.., én sem eszek májkrémet azota, miota kiulltunk a mélyvizbol felfelé jovet, enni (UNDORÍTÓ) sajtos chipszet+májkrémet! Blááá, pfejj.. :D Mégegyszer soha tobbet! De na, éhesek voltunk! :D 

De 2009- egerbulik legbrutálabb képe, az, az, amin lilla a cseh:), renátó, meg én vagyunk rajta egy, a mélyvízben készült párthyphothon. uh.. :D no commentésön. ööö

 

Milán, sosem haragszok rád! ;) De azért jo volt ma már végre beszélni veled kicsit! :) És te tényleg azon nem sok személyek egyike vagy, aki hiányzik nekem! ;)

 

Öh, jó partyzást ma minden kedves, és nem kedves ismerősömnek! Innen jut eszembe, hogy tegnap olyen fáradt voltam, amit nem igazán érzékeltem, hogy vannak dolgok, amikre rohadtul nem emlékszek a tegnapi napbol! Még szerencse, hogy leirtam dolgokat. :)

Üdvözöl titeket a p.

 

Kuldom a linket (de nem azt, amit hosszu ido utána megtaláltam!):

 

                  

                      https://www.youtube.com/watch?v=49esza4eiK4   ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr731753258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása