na.

2010.05.05. 21:18

          

 

               Tök gáz, minden mondatomat szinte ugy kezdem, hogy "na" Na figyelj már! Na, most akkor hogy lesz? na nanananana , mintha egy dalt dudolnék: na nana nananananana nanananananaaaaa.. , na? ki ismer rá? Megsúgom: Dallas! :D

Szval tegnap beteg lett, vagyis már hamarabb beteg lett lisa-ly de tegnap nem ment iskolába, igy "itthon" maradt. Hát mondanom se kell, hogy egész nap csokit zabált, úgy is mondhatnánk, hogy cska azt nem ette meg, ami nem volt a szeme előtt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elmentem a boltba, mert cisnáltam Waffeln-t, magyarul: gofrit! :D És nem volt hozzá meg minden alapanyag. Megyek, megyek az utcán, nézek jobbra, nézek balra. Erre, egyszercsak, megpillantom az egyik ház függöny nélküli ablakában, hogy egy vénasszony BÁMUL! De az ablak közepébe beállva, kb., mint valami megfigyelő! Úúúgy megijedtem, hogy azt hittem, ott fosom össze magam.., értitek egy vénassszonytol. De, annyi sok rosszat látni roluk a tv-ben, filmekben.. Na meg ugyebár, a nagyvárosokban, vagyis inkább csak Bp.-en. Szokásuk, hoyg furakodnak, mint valami gyíkok, vagy mondjuk a cigányok a bank előtt, amikor jön a segély. - na AZ metáldurva! :D -akkor és ott merjen valaki nagyfiú lenni.., én inkább menekülnék!


Szval elmentem a boltba, és megvettem, ami kell, de nem volt "itthon" elég cukor. megoldottam, keine Problem, tettem bele, barna ccukrot, sima cukrot, vaniliás cukrot, minden féle cukrot, amit találtam. Konkrétan minden elfogyott és mehettem vissza a boltba venni még cukrot. Pedig mindössze 170 gramm kellett bele. De csak dun. mentem vissza, miután már hazaért a fiuka is.

Elindult, amint már láthattátok, a "napi petó"! 

Az elfogultak kedvéért, már most leszögezném, hogy ez csupán poén, és nem más. De arra is megkérnék minden kedves olvasót, hogy NE lépjen be, és ne is kuldjon senki olyannak meghivot, aki azt hiszi, hogy ez nagyképűségből, vagy esetleg: "elszálltam magamtól" miatt hozta létre a Szilvási cinkostárs Úr. :D

Ma, 2 óra körül, sikerült magamhoztérnem. Addig aludtam. Miután reggel fél7től 3/4ed 8-ig fent voltam a kislányka miatt.

Nemtudom, hogy miért. De ma annyira jó kedvem volt, hogy átakartam ragasztani az emberekre. :)

Mondjuk még tegnap sikerült belefutni, egy fáradt vagyok, de nemtudok aludni és nagyon lefárasztalak most téged estébe. Szerencsére, Fruzsina itt is velem tartott és közös erővel ujjabb embereket sikerült lefárasztanunk! :) 

Itt midnig eszembe jut, amikor ott aludtam nálatok Fruzsi, és nagyon unatkoztunk, és hát mi a jó fenét csináltunk volna az éjszaka közepén, mint telefonon hivogattunk volna embereket, és beszéltunk volna nekik, különféle jobbnál jobb témájú dolgokról. Természetesen mindezt úúgy, hogy az illető egy mondat erejéig se tudjon megszólalni. Asszem az nagyon adta! :D


csőő babi néni migyá' jövök, már csak 6 hét! ;)

Dani! Szeretlek!!! :)



Na, de mivel már Szilávsi uraság vár skype-on, így tipli van! Majd holnap re.

Nézzétek a klippet is! :D Nagyon kemény! :D

            www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr71977578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása