Hát gyerekek! NINCS sörkert...

Eljövök otthonról és átköltöztetik! Ez milyen már!? Még, valami nagy változás?? valaki, ha tud valamit, akkor pötyögjön, de már most! :D Az sms-eket megkapom! De hivni nem tudtok! :P

Ma is voltunk egy festen, majd megnézem a nevét a városnak, hogy pontosan hol is voltunk, mert már nem emlékszem rá.. :/ 

De nagyon jó volt, kicsit többet ittam, mint tegnap, meg több félét, de nem aggódtam, mert Gabiék is, sőt, Tony úgy vezetett! :O hihihi,

 

  Gyűjtöttünk két zsáknyi csokit, popkornt,popkornot? :D nemtudom, mindegy, akkor kaptak órát a gyerekek.., meg ajándék kitűzőt, meg üvegben jellegzetes saar- piát! :) A kislány felülhetett egy póniféleségre, ingyen.. magyarországon ilyen nincs! :D:D:D

 

De sajnos egész nap esett a hó! :/ ugyhogy az egész "család" síruhában ment! :D Sajna a képet bastan csinálta, így ő nem lehetett rajta, de majd holnap csinálunk sok közös képet velük, ugyhogy majd fogok feltenni! :)

 

 A képen látható, hogy mind a két kezemben van pohár. Az egyikben bor, a másikban sör!  Gabinak szintúgy.. :D

És persze Lisa- ly is befigyel a képen..

 

Öh, utána még elmentunk egy másik városkába is, de ott már lekéstük a fesztet.., utána 'haza' jöttünk. Mielőtt elindultunk a fesztre, ettünk sztéket. Hát fini volt, bár én még nagyon nem ettem.., de mindent ki kell próbálni! ;)

:D ma beszéltem egy csomót Marcival, meg Fruzsival is. Annyira jó, hogy vannak, akikkel ha beszélek, akkor hiába nincsenek itt velem, tudom, hogy mellettem állnak! És ez nagyon jó érzés tud ám lenni. Jah kérdeztem is Marcit, hogy feltegyem e ide a verseimet, mondta, hogy ja, de utána meg megbeszéltük, hogy nem szokta olvasni a blogomat, mert tul sokat írok.., szval szerintem neki épp tökmindegy! :D - nembaj, azért egy emberrel több, aki szerint kiirjam ide! :D Fruzsival meg.. ááh, hát ez kész ez a csaj! :D Én rájöttem, hogy minket azért nem szeretnek az emberek, többeközött a jánykák.., mert hát, nem nagyon tudok olyan személyt mondani, akit még ne beszéltünk volna ki! És perszehogy, általában csak a rosszakat, és mellé még kitalálunk dolgokat, színesítjuk a sztorikat, torténeteket, hogy még jobban elszórakoztassuk magunkat! :D Ez van, ha két " jó hülyének lenni!?" unatkozik! sry - inkább szeressenek kevesen, de ők szeressenek feltétel nélkül! ;) Ez egy számomra alap dolog, amit tőlem mindenki megkap, akik igazán fontosak nekem! És olyan nincs, hogy igen is meg nem is. Nincs!

 

Anya mondta ma, hogy jó lenne majd valami lakótársat kerítenem, ha majd pesten leszek, ugy ha tudtok valami olyasmi beálítottságú személyt, mint én, akkor bátran szóljatok! :) Július első hetétől pesten leledzek! :) Bizonytalan ideig, de a minimum idő fél év! 

Ma megfürdettem a kislányt, hát jahj, nehéz egy eset.., de megoldottam! Ugyanis, olyan aktiv volt, hogy nem birt lenyugodni! Na én a hasára fektettem a kádban, és vakargattam a hátát, fürdőkefével! Én is imádom, hát még ha egy gyereknek csinálja az ember.. Mondanom sem kell, egyből lenyugodott! :P Utána, egy nagy ölelééés, és Gute Nacht Lisa-ly! :)

 

Holnap reggel, mert miután ágybatettem lisát, bastiennel foglalkoztam. Bastian eég zárkózott szerintem.., de kezd megnyílni ő is. Már be mer csak úgy jönni a szobámba(persze mindig kopognak!), akkor elhüyéskedik velem! És szerintem tök jófej amúgy! :) Akkor mint én, és 12éves! :O 43-as lába van! :O És 12éves! :D

Na megkérdeztem tőle, hogy mikor ébrednek fel holnap, mert ugye egy hét szünet.., aztán gondoltam aludnak ők is, mint egy normális ember, délelőtt 10-11 óráig! Dehát ezek nem épek! Azt mondja a Bastian! Hááát, olyan hééét, nyooolc órakor! Petóka: gyenge shok! MI??? -de tényleg...

Hát modntam neki, hogy majd ébresszenek fel, mert nehezen ugyan, de eltudom képzelni, hogy felkelek..  Hát erre ő.., mondja, hogy, okés, rajta nem múlik, mert amikor kicsi volt, és nem akart felkelni, a Tony, mindig ágyba vitt egy (jobb esetben) pohár vízet és azzal ébresztette! Na mondom itt áljunk meg egy szóra! :D ilyenről szó sincs, hogy vííz.., nincs még itt a húsvét ideje!!! :)))

Hát a moziműsort majd holnap nézzük meg, mert ma befosott a netem, ugyh kb. 1ora volt, míg megcsináltam. Ohjeee!

Cseszka meg küldött nekem, egy üzit fészen, hogy tetszik neki a tegnapi linkelésem! :D Örülök, hogy tetszik Cseszka! ;) Puszi Neked! :)

Tényleg örülök, hogy olvassátok azért a blogot, bár én nem olvasnám, de örülök, h ti olvassátok! :D 

Öööh, Nasztikám, ha te rászánnád a kis szláv testedet, hogy elkezdj már végre te is irni, akkor azt olvasnám, mert tuti jokat rohognék! ;) :D:D:D

 

Mivel valentin nap van ma.., így egy love-os számot küldenék mindenkinek aki napjában legalább egyszer belinkeli az oldalamat! :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=sO_KILnJdHw - na jó! ezt muszáj volt! :D 

most johet a szám!: - a gördeszkásosat akartam, de nem volt hang, szval akinek van hang azon a videón, az ugy hallgassa meg!  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=VrjwqXwyzNU&feature=related

 

Ui.: ha van olyan ismerősötök, aki bejelölt, vagy szándékában áll bejelölni fészen, előre szóljatok neki(k) légyszíves, hogy nem szokásom vissza jelölni, csak és kizárólag olyan személyeket, akikkel napjában beszélgetek! Nem nagyon érdekel, hogy milyen régi ismerős, meg, hogy honnan ésatöbbi, nem érdekel! Ott az iwiw, jelöljön be ott! Tehát, nem bunkóságból nem jelzek vissza, vagy "nem ismerem" -et jelzek vissza, hanem azért, mert nem tartom vele olyan szinten a kapcsolatot, hogy ismerősöm legyen! Ugyan ez érvényes, az ismerősökre is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr301759034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása