:D

2010.04.19. 11:09

 

Hu, most aztán nagyon sok mindent kell leírnom, mert kihagytam egy "pár" hetet.. "elpirulósosos fejes smile", de esélytelen, hogy mindent leírok! Sry..

Szval mielőtt hazamentem ideiglenesen, egy hétig volt "itthon" a gyerekekkel, egymagam. Ne tudjátok meg, milyen. :D Vagyis, majd ugyis megtudjátok. :P Elég fárasztó volt, de nem érdekelt, emrt tudtam, hogy megyek haza hozzátok! Nem emlékszem arra a hétre már, de nem is nagyon lényeg.
A lényeg az, hogy megbeszéltem Zsuzsikával, hogy majd amaikor megérkezik a gépen, hozzá fogok majd menni, és elmegyünk Tarantino buliba! Uhhhristen.. Hát életem legjobb bulija volt szerintem, de erről majd később..
Elmentem Stuttgartba vonattal, ahol megismerkedtem egy innsburgi csajjal, aki megdícsérte a németemet. :P Stuttgart tök jó hely sztem, így egyel több város szerepel a "már voltam" kategóriámbanjeh. De még tuti fogok oda menni! Ott, várnom kellett a reptéren háát nem is tudom, olyan 3-4 órát.. Aztán felszálott a gépen az égbe fel! És bizony, bizony késett!!! Az első ember, akivel beszéltem és találkoztam otthon, Dani volt! <3 A második pedig Gergő! ;) - ezen bevallom meglepődtem, de isszonyat jól esett a kis szívecskémnek, mert Fruzsival Balatonon voltak Húsvétolni és csak csütörtökön tudtunk találkozni.

 

 

 

 

 

 

 A gép negyed 10re(PM) volt kiírva, így én ugy terveztem, hogy fél 10re meglesz a táskám(amiről a hulye csomagosok, elhagyták a válltartót, vagy mi a neve..). Ennek ellenére, a repcsi, kb. fél10 után érkezett meg, és a csomagot is csak hosszas várakozás után tudtam megszerezni. Ezek után halljátok.. a legdurvább az volt, hogy az emberek MAGYARUL beszéltek! Hihetetlen! :D

Aztán busszal köki,és mivel a metró éppen akkor le volt zárva, én meg a nagy nehéz(13kilós) táskámmal elcipekedtem oda, aztán busszal kellett menni, hogy a fene egye meg..

Elmentem a Kálvin térre, mert ott lakik Zsuzsika, és ott nagyromantikusan találkoztam a szerelmespárommal! :$

Hjahj, amuugy izgultam ám, hogy milyen lesz, amikor Dani, meg Zsuzska találkoznak, mert még nem volt olyan barátom, akit bemutattam volna, Zsuzsikának, meg Fruzsiéknak.. De minden okéságos volt! ;) Örültem, hogy végre ők is megismerhették Danit! :)

Este aztán, elmentunk a Tarantino buliba..áááh, nagyon zuzós volt! :D Kéész, és az a Dj fiú..! :O 

Amikor megyek haza véglegesen, ugyis pesten fogok már lakni, szval első buli, az tuti, hogy az lesz, ahol az a két Dj játszik! Eszméletlen volt, csaknem szó szerint! :D

Aztán, na, ez volt pénteken, ja. Szomabton go haza, után vasárnap a tokaji ganggel meghódítottuk a tokaji kilátót! :D (-képek facebookon) Olyan jó volt végre látni, Qnit, meg Tonit. :) Jól beboroztunk, aztán csaptunk egy fergeteges, 3 emberes 'bulit' a huszonkettesben, vagy mi a neve. :D jó volt! Utána meg megint felmentunk a kilátóba, de annyi ember volt, hogy gondoltuk szedünk belépőt, hátha megfogyatkoznának kicsit, és akkor a miénk lenne csak! Kemény lett volna. :D

A hétfőt otthon töltöttem, szűk családi körben! Ezt meg.., el sem tudom mondani, hogy mennyire hiányzott már! Apa, anya, a macskák(Juliska, meg Micike), a ooh, Fifikéről nem is bezsélve, meg a többi kutyáról! :D Na meg persze Papika, a papagály. :)

Érdekelt a választással kapcsolatos dolog is. Hogy milyenek a kampányok, meg, hogy ki(k) az esélyese(k) megnyerni..De nagyon senki nem mondott semmi olyat, amiről kiderült volna számomra.. Valószínűleg nem is jelent nagy gondot, hogy nem mentem szavazni, mert annyira azért nem érdekel a dolog, cska történelmi szempontból elég jelentősnek érzem.

Kedden, elmentem Egerbe, ahol a buszmegben találkoztam dun. 3óra körül Romival, CsehLillaMókkal, meg Domikával, meg Anatollal, akinek sosem jut eszembe a neve, de az tuti, hogy A betuvel kezdődik. Itt már éreztem, hogy jóófélle lesz az egri kiruccanás (is). Elvégre Süsüfeszt volt, amit Dani rendezett! Sajna Zsuzsika, meg Eszti nem tudtak eljönni, de nembaj rátok nem tudok haragudni! ;)

megjegyzés: Köszönöm Szépen Életem! (L)

Bánt, hogy Romival nem tudtam eleget foglalkozni, de hál' mára már nem haragszik nagyon és amikor hazamegyek, sokat fogok vele találkozni, meg minden. :)

Egyébként a kedd este, ááh, hát az feledtébb jora sikeredett.. volt benne egy rész, amikor csaknem halálra rémültem! :D De nem taglalom az estét mert.


öhmöhmöhm, hol is folytassam..? Csütörtök! Na csütörtökön, elmentünk Danival pestre, ahol találkotozz Fruzsival, meg Gergővel! Mókmók, jó volt! :) Fruzsiék, elvittek a Sugarba este, hajaj de finom sütit is ettünk mi ott! igazhogyigaz?! :) Aztán elmentunk az Instantba, ami tok jó hely, egy baj volt, hogy kampány volt(höhö-ríímelt). Utána elnéztünk még a Deák térre(nem Dobó tér), ahol azért sokan voltak, aztán meg eldőltünk. :)

Pénteken, már éreztem, hogy csak egy nap választ el attól, hogy vissza kell jönnöm és kicsit volt bennem egy rossz érzés, mert végre kimerem mondani, hogy boldog vagyok! És az, hogy vissza kellett jönnöm, kicsit félelemmel töltött el.., amikor is eljött a szombat este..Hát anyáék nem otthon felejtették a vonatjegyemet!? :O

Jah, hogy deee! :D Hát ez mókás sztori volt! :D Tudod, már nagyban bucsuzkodunk, elmentunk kaját venni a westendbe a match-ba, ahol a pénztárnál kiderült, hogy nincs itt a jegy! Hoppá! Mi lesz itt moszt!? A sz.r máv, öcsém.., nem hiszem el, hogy ilyen nyomorékok legyenek, hogy bakker, enm tudták megint kinyomtatni a jegyemet!!! Ugyh, csak másnap jöttem vissza busszal, amit rühellek(de jóó, mert így nyertem egy napot:P)!

Direkt nem szóltunk senkinek, hogy csak másnap jövök vissza, mert akkor biztos vagyok benne, hogy találkoztam volna még a pesti ismerősökkel, hogy elbucsuzzak tőlük mégegyszer. És inkább a családdal töltöttem azt a kis időt. Anyáék hazamentek dun., de a busz csak este7kor indult. Dani kísért ki a buszállomásra, és kaptam tőle egy könyvet és abban egy szerelmeses levelet!:$ A könyv címe: Salvador Dalí botrányos élete(amit most is olvasok). Hát én nagyon meghatódtam.., és nagyon rossz érzés volt, hogy vissza kellett jönnöm 10hétre, egy hatod évre. De már "csak" 8hét van! És majd kifog hozzám jönni Dani egy hétre, remélem.. :) - ami szintén könyebbé teszi a várakozást.

Egy kicsit a sportról: Előző héttől, megint elkezdtem a minden napos edzést! Hiszen nyárra formába kell hozni magamat! Ugyh, minden nap futás vagy biciklizés, aerobic, és hétvégente pedig, vgay szintén biciklizés, vagy úszás. Nem sok, de az étkezés helyes kialakításával, a cél, amit kitűztem, gyorsan és könnyedén elérhetővé fog vállni. :)

Lesz itt is egy olyan nap, mint Magyarországon a Critical Mass, csak itt elfelejtettem, hogy mi a neve. De majd megkérdezem Gabitól. És megyünk majd rá, szval azt már nagyon várom! A családnak kb. 11 biciklije van! pedig mindössze 4en vannak! :D Elég kemény.

Most így gyors menetben ennyi, de mostmár rendszerezem majd megint a gondolataimat, és publikálok! ;)

üdvnép

 

ui.: Ami rosszul esett: akikre számítottam, hogy találkozunk, és vártam is, nem hívtak, nem jöttek el, nem volt pár órájuk vagy egy napjuk, vagy nem vették fel a telót! KÖSZI! :/ (ALSZI, Botond, Ade !

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr921933733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása