ma.

2010.02.13. 23:52

 

      Hu, hát ma nagyon sok mindent megtudtam, a családról, meg a kultúrákról! 

:D Azzal kezdeném, ami számomomra a legérdekesebb. Gabitól kérdeztem, hogy miért van a ház tele Gekkókkal, mert, vannak szándékaim a gekkókkal.. És modnta, hogy mert hogy ugyebár ő volt Mexikóban, meg nemtuodm még, mit mondott hogy hol, de hogy sok gekkó volt ott. Meg volt már Thailand-ban is. Kérdeztem azokról a kultúrákról. Elmondott, egy csomó mindent! :) Hát, ha lesz egy normális szerelmespárom, akkor tuti elmegyek vele Mexikóba! :D Mondta, hogy ott elég egyoldalú a táplálkozás, körülbelül húst, hússal, meg gyors, meg tortilla.., de nincsen ott gyümölcs. Szép a part, mert ő ott lakott.. (desz.. :D) . De nem lakna ott, mondtam, hoy én sem..

Szval innen van az a sok gekkó. De a konyhában a csempe is onnan van, meg szinte mindenhol őrzik emlékét a ház. Nagyon tetszik! :)

Ma beszélgettünk még a választáról, mert nem tudom majd hazamenni, szóval, sajna a szavazatom nélkül marad a nép..! beszéltük a rendszerváltást. Meg mondtam nekik a tatárjárást, meg a 150éves török uralmat, amiről szerintem nem is nagyon hallottak... hihi, de nembaj, érdekesnek találták.

 Akkor..öö, nemtudom, hogy mennyire nézitek ti otthon a téli olimpiát, de a megnyitó előtti napon, gyakorlás közben halt meg egy bobozó,  elég durva! :S  Itt kötelező nézni! :D Ami engem nem zavar, mert én imádom..

Ma volt a farsangi karnevál, ami nagyon jó volt! Ha akartam volna attra iszom magamat! :D 

De holnap is megyünk majd, csak egy nagyobb városba, ahol több édesség, és több inni való vár minket. Utána meg, lehet belefér még egy kis korcsolyázás is.., de az lehet, hogy csak jövő hétre marad.., mert jövő héten szünet lesz.

Jövő héten, már megkapom a kocsit is! :S Kicsit tartok tőle.., de csak nem lesz semmilyen memóriavesztés.. Bár, aki ült már mellettem, az tudja, hogy jó sofőr vagyok, csak azért Fruzsi, remélem emlékszel még!? :) Van, amikor sajna kihagy az agyam, erre nemtudok épp eszű magyarázatot.. :(

 

Ma nagyon sokat nevettem! :D Mert áááh, Nagy arcok ezek a Gabiék! :D Szerintem, ha találkoznátok velük, simán benne lennének, minden párthyba. Ma azt is megtudtam, hogy kecsketejet iszok, mióta kint vagyok! :D Ami finom!!! Tegnap modnom neki, hogy szeretem a füstölőt, és hogy lehet, e , mert lisa még kicsi és nem akarom, h vmi baja legyen. Erre ő! Kinyitott egy szekrényajtót, ami tele volt füstölőkkel, gyertyákkal és különféle hangulatos illat cseppekkel satöbbivel.. :D Gyah mondom, kemény! Mondt,a hogy persze, egész nyugodtan, csak annyi, hogy ha lisa-ly elkezd köhögni, akkor oltsam el, mert szokott tőle néha. JAhj, szupi! :D Hétfőn már fogok is füstölőzni. Imádom, mert nagyon megtudja ám adni a hangulatot! :)

Ma is.., öcsém! A végén nemtudom, szerintem alkesz leszek! :D na jóóó, nem! De ma is kínáltak Francia(!) borral! Modntma, h nem kérek, de még megkérdezték utána vgay 4X, még a Tony mondta is, h na , cska egy kis kóstolót.., aztán ráfogtam arra, hogy nem szeretem, csak az édes bort, ami, ha ismer valaki, akkor tudja, hogy igy is van! ;) (és csak a fehéret)

 

Hu, már nemsokára hétfő! Kicsit izgulok, hogy milyen lesz a sütemény, de szerintem biztos nem fogom elrontani, azért annyira jártas vagyok már a sütés-főzésben. :)

Hát, remélem, mindenkinek jól sikerült a farsangi bulipartymulatozás!? :) 

Azon gondolkodom, hogy publikáló író leszek, és megjelenítem a neten az írásaimat, de nemtudom, hogy mennyire lenne népszerű, ugyh, ha olvassátok a blogomat, akkor jelezzetek már vissza, hogy szerintetek, megtegyem avagy sem!?

Ma,egyébként lisa, külön kérte, hogy beszéljen mr anyával, vagy tesómmal skypeon/msnen, mert hogy ő ugy szeret velük beszélgetni! :D:D:D Van egy nyelve, a lisa sprache, amit szerintem csak én értek, mert anyáék nem akarnak vele beszélni. Tudni kell, hogy ez egy hablaty nyelv! :D Szval semmi értelme, csak ilyen blabla.. nagyon nagy! :D

 

Azt hiszem, hogy én még megnézek még egy-két sorozatrészt, aztán alszok, mert holnap megint program van...

tudom a link..

Ma egy olyanra gondoltam, amilyen életstyle nagyon fekszik nekem! :)

 

                          https://www.youtube.com/watch?v=RdrE1MYQ3Mg

 

csüszi! 

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr671756104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása