bonjour!

2010.02.24. 14:59


 

Olyan szép az idő, hogy mindjárt dalra fakadok! :D De ettől, csak megmentem a világot, hogy nem teszem, mert amilyen nyávogós ésatöbbi hangom van, szerintem kiűzném a világból azokat, akik meghallanák! :D

 

Tegnap volt az első francia órám! Hát.., ilyen jó még sose volt! :D Kőkemény 8an vagyunk a csoportban. A legidősebb ember 50 éves. :D Alhman, avgy mi a neve, ilyen furika. Van egy fodrász, Silke, aki szerintem halál jó arc! :D Meg van egy nagyon gyönyörű csájé, aki szinték jo arc lehet szerintem. Mellettük ülök, és olyan aranyosan viccesek. Midnig kérdezgetik, h mit jelent ez németül, emg ilyenek, mert csak franciául lehet beszélnünk, és a tanár nő sosem mondja szinte, hogy mit jelent a mondat németül( magyarul meg pláne:P). Nekünk kell kb. rájönnünk! De én nagyon élvezem! :D

Amikor mondtam, hogy én magyar vagyok, hát majdnem kiesett a szemük, hogy hogy kerülök én ide! :D Vicces volt..

 

 

 

 

 

 

 

 

A tanár nő, francia származású és szerintem nem is németországban él. Mert ugye itt van franciao. a közelben, kb. fél óra kocsival Metz. Voltunk már mi is "odaát". :D

Amikor 'haza'értem, meséltem a gabiéknak, h mi volt, meg megmutattam nekik a füzetemet. :D Hát a tony, ygerekek, uugy rohogott..

Ugyebár, mindent full fonetikusan is leírtam.. pl. egy egyszerű szó: aujourd'hui [özsölgyüi] -azt jelenti, hogy ma.. Hát ugyebár ezek nem ismerik, azokat a betűket, hogy -gy, meg -ny, meg -ty, meg -dzs stb., a -gy -t pl. ki sem tudják mondani! hihi Nagyon viccesek. Leírtam nekik, a gyűrű szót.., hát nem kell mondanom, hogy mit meg nem szenvedtek már cska a látványtól is! :O :D:D:D

Fontos informésön: megvan a pontos időpont, hogy mikor megyek haza, hogyan stb.

 

      Július. 2-án megyek

      Elvisznek Metz-be kocsival, ahol is felszállok egy TGV vonatra (az a nagyon gyors), és fél óra alatt ott vagyok Paris-ban, ami egybk. 4óra kocsival! Hát ez bizony ikszdé(XD), vagy lol(LOL).

      Ezek után, Parisból, "repcsi"vel megyek 2.5óra alatt Budapestre, Ferihegy I.-re (pontosan 15:00kor). Szval, ha van esetleg olyan, aki majd megszeretne lepni, egy kis dinomdánommal, stb-vel, akkor tudja, hol keressen! :D Felkészülési idő: még pár hónap! ;)

 

soso, ma elmentem megvenni a könyvemet, de nem volt a boltban. Ahjaj, kicsit beparáztam, amikor mondta az eladó, h nincs, és hogy a városban egy könyvesbol van még, és ott sincs, mert ez egy láncolat.. Na, megkérdeztem, hogy akkor ha megrendelem a könyvet hány nap múlva lesz itt!? Erre a válasz? (ugye magyarban, min. egy hét) itt.., besz..sz! 1NAP! :D Vágjátok.., ez azért, milyen dolog már! - itt jut eszembe: "Észrevették, hogy az almának a közepébe nincs semmi, hanem belevan szarva.. Most, ez egy rohadt nagy átbaszás, na most arra gondoltam, hogy önnek visszaküldök egy ládával, hogy kóstolja meg és mondja meg, hogy ez micsoda dolog!?" - nagyon adom! Szval, aki olvassa a blogomat, és megvan neki, vagy tudja, hogy hol lehet végig meghallgatni, az legyen oly kedvesaranyosbájoselbüvölő, hogy kuld egy@-t, rámir msnen, fészen, avagy sms-t küld az otthoni telomra(mert sms-t tudok fogadni). ;)

Hazafelé, bementem egy kávézóba, meg vettem vmi finomságot, ilyen diós kakaós pékáru. nagyon fini, most eszem épp. :D

Szval visszatérve a könyv problametikámra.., hát bizony, bizony holnap hajnali 6ra már mehetek is érte! -ilyen ez a gyorsposta. "szemforgatósosarc"

Ma játszottma Tonyval msnen.., aknakeresőt, de szerintem nem tudja, hogy én bizony azon kevesek közé tartozom, akik szerint, igaen is jó játék az aknakereső, és szoktam ám játszani, csak ugy hobbiból is a gépemen.. :D Mondanom sem kell, hogy tegnap beszéltem tesókámmal skype-on, és teljes volt a megőrülés. Az egy dolog, hogy úgy lélegzik, mint Darth Vader! De, hogy mindig olyan emberekkel ismerkedik meg, akikkel van vmi bibike.. :D Ez kéész! Beszélget az egyik ilyennel: Kérdezi teso: a multkor mondtad, hogy ikertesók vagytok, van még tesód, vagy ketten vagytok? Erre a válasz: Nem. HATAN! Mondom: MIVAN!? :D:D:D

Akkor van egy nagy hódolója tesómnak, kinek neve: Sumit Roy. Tesóm szerint olyan a neve, mint egy fogkrém reklám, szerintem meg, mint egy márió, avgy valami űrlény kb. Na ez, gyerekek, állandóan írogat a képe alá, hogy ilyen gyonyoru vagy, meg olyan gyonyoru vagy, meg te vagy az életem kb. ... Hát behalok rajta! :D Erre, Réka küld egy linket, aminek az a cime, hogy sumitroy.com vagy mifene.. na ez tuti az apjáé, rájöttünk! :D De most nagyon elkezdtem nénzi a Jóban Rosszban-t. Mert már érdekelt, hogy Iboly e tényleg a gyilkosasszony, vagy sem. De igen! Ő az! :D - bocsi, ha elárultam valakinek, aki még nem látta! :D Olyan ez a Jóban rosszban, mint valami mese, mert itt bizony mindig történik valami. Megoldódik egy rejtély, hát nehogy már legyen egy két rész pihenő.., neem, jön az ujabb őrület! Mire már a Margittal meg a Kardossal, minden okés(tulvannak az életveszélyen) , addigra a dórinak kialakul a mellében egy csomó! De egyébként itt mindig meghal valaki.. Ez ilyen szokás, mint mondjuk a húsvét, vagy mint pl., az evés. 

Na, most kezdek magammal vmit, addig is, mivel ilyen szép az idő:

                       link[ilyen kis jóhangulatú]:   www.youtube.com 

- zene jön ki, attol, hogy csak youtube van kiirva! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr241786797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása