Romi? Siófok? Restart? ;)

2010.02.05. 21:52

Hát gyerekek, ma felkeltem, azt hittem, hogy meghalok, ugy fájt a torkom, ne tudjátok meg. :S

Egybol el is mentem venni echinaceát, de csak délutánra tudtak hozni, ugy addig várnom kellett. Hát mitmondja, még most is szornyu, de akkor... Szval, miután megjottek gabiék reggel, mert bastian is beteg lett, ugyanaz a bajunkje! és voltak a dokinál. megreggeliztem, gabi ivott egy kávét, és mentunk a városházába, mert dolog volt, meg mentunk beiratkozni a nyelvtanfolyamra. Utána hazaértunk, ettunk, és olyan szinten kiutottem magamat ma, hogy az már drámai! :D

Kicsit begyogyszereztem magamat, és miután olyan fél12kor kajáltunk, feljottem a szobámba és a csorgo ora ébresztett délután 4 orakor..  Hát no comment, h milyen állapotban voltam akkor is, meg most is. Kb, ugyan ugy, csak most még egy kicsit tobbféle az adag. El kell, h monjdam, h az ecinaceában nemcsak alkohol van, hanem salvia is! :O Ez engem is meglepett..

 

nincs kedvem ma irni, ugyh még annyi, hogy ROMI! Az éven siofokolunk megint! Olyan jo volt az a 6 nap! Csak te és én! :D Hogy, visszavisszavissza.., mi durva volt már!? :O Gyoah.. :D Ennyit még nem is tudom, h mikor rohogtem, mint ott és akkor! Hihhetetlen! :D

na szval joéjszakát gyerekek..,

Ez a szám, adja adja, adogatja! ;) 4perctől méginkáb .., le sem tudom irni, mennyire nagyon! 

                 

                           https://www.youtube.com/watch?v=csjr39Iln4g

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr501732838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása