jupsz.., mandula!

2010.02.04. 20:49

OLAH! :D

    Azzal kezdődött a mai napom, hogy arra keltem, hogy fáj a mandulám! ÁÁááá, már megint! :(

Mostmár este van. és reggel mondtam gabinak. Olyan aranyos, mert adott rá gyógyszert, homeopátiásat! Szval az a jobbik eset. De holnap, megyek, vezsek echinachea(-nemtudom, h kell leirni) cseppet. A legjobb mondjuk egy üveg pálinka! :D Mert az mindenre jó! Főleg a Fecó féle! ;)

Na, attól mindig meggyogyultam egy nap alatt, na jó, kettő! :D

ugyh most fájdalmaim vannak sajna. :S Utoljára novemberben(?) voltam beteg.., vagy mikor?! nem is tudom már, olyan "régen volt, az én mesebeli időszámításomban! :)

Holnap megint alhatok sokáig! Tok jó! Am. rájottem, hogy nem kell, csak H-K-SZ-CS korán kelnem. Ami azért jobb, mint a nagyátlagé. :)

Gabi megdícsért ma, hogy sokkal jobban beszélek már, mint mikor kijottem.., hát vmi csak ragad rám! :D - de ennek tényleg nagyon örülök! "elpirulgatós fej" 

 

 

 

 

holnap megyunk, beiratkoznia feancia nyelvtanfolyamra. Azért megyunk egyutt, mert másik városba kell menni. " a hídon túl " - ra. :)

Most is franciául beszél telón Tanyval, mert mint már irtam, avgy ha nem ,akkor cska akartam, ő nincs most 'itthon'. Hát imádom ezt a nyelvet!  :)

Ma megnéztam a BEL'ZIG festival honlapját. :) Ha most valentin napkor nemtudok elmenni madridba, akkor oda tuti elmegyek. Aki ismer, kinézi belőlem! :P

jah, mekkora már, ugyebár a VIVE - az azt jelenti franciául, hogy megemlékezés.. na most, az emberek a valentin napra emlékeznek meg a vive la fete koncerten, aminek a jelentése - megemlékezés a partyra/ünnepre/bulira stb.! Azért, az kicsit elgondolkodtató, hogy minek szerveznek valentin napra egy ilyen koncertet, emlékezzunk meg vmelyik elozo évi valentin napunkra? Vagy mi? :D:D:D Na, jóó, imádom a zenekart! De ez na.., csak akkor lenne jobb valentinom, ha lenne vmi szerelmespárom és vele tölteném az egész jólmegáldott napot! :( :) Hát ez komoly filozófiai levezetés volt! :D Alszikám, ilyenkor mindig te jutsz eszembe! Veled uugy szeretek filozofálni, mint senki mással! :) 

juhj, amikor voltunk az akácfában, mekkora jot bezsélgettunk már.., tudni kell Alszirol meg rolam! Hogy imádjuk egymást, és gimi óta iszonyat jó barátok vagyunk! Na hát vele.., orák hosszat tudunk beszélni olyan dolgokrol, amikrol mással sztem soha! :) Ezek mások számára értelmetlennek tunhetnek, vagy logikátlannak. Pl., akkor a lélekrol beszéltunk, meg igy az ember összetételérol. Sajna, nemtudom leirni, mert olyan bonyolult elmefuttatást végeztunk. :) Azt hiszem eddig csak egy olyan emberrel találkoztam, akivel hasonló elmefuttatásokat lehet végezni.

// a viva jelenti azt, hogy éljen! - ha valakiben felmerulne ez a kérdés //

" fuziuiiuu " - ezt lisa-ly uzeni nektek! :)

Szval, ma felkeltem ugye fél7kor!!! Ami számomra egy gyötrelem! :D jah mig el nem felejtem, van itt is, már mért ne lenne, ferrero pocket coffee csoki! Na, hát akik szeretik! Azoknak mondanám, hogy szoljatok, ha vigyek haza, amikor megyek, mert itt kb. fele anniyba kerul, mint otthon! :)

Szval miután felébredtem és elvittem llisat a suliba, aludtam kb. délután 2ig. :O na, óó, de olyan 10 -11 től, szval nem fél9tol vagy mikortol...

A lényeg, hogy miután felébredtem, olyan szép ido volt itt! Hogy csináltam egy fini teát, a torkom miatt, és nem mentem ki, mert hideg volt, és fájt a torkom! DE! Sütott a nap.., meg elolvadt az a csomosok hóó.. Ugyh szép ido lett. 

Az edzést viszont nem hagytam ki! :) Ugyh ma is izmosodtam egy kicsikét! :)

Egész nap repjegyeket kerestem madridba, majdnem barcelonát irtam, nemis tudom miért! :) Pedig nekem madrid sokkal jobban adta! :D, na, de olyan kis repterek vannak erre felé, hogy nagyon drága a repjegy. :S Egyedul frankfurtbol mennek jo áron, de oda meg el kell menni vonattal, ami szintén nem kifizetődő. Mert Frankfurt innen kb. 220km-re van. Ez otthon, kerulne(diákkkal) kb. 1600ft-ba, de a nem diák is mennyi.., 3200Ft, ha nem IC- vel megy az ember. Itt az ugyan ilyen sima jegy, amivel én is jottem, az kerult 33euroba! (8000Ft!) :) Vicces kicsit! (váltószámnak 250Ft-ot használtam.)

Tena lady for man!? :O Na ez tesóó, kicist meglepett még engem is! :D De hát na.., mikre nem képes az emberi lény..

Most is a galileo-t nézzuk bastiannal. Most iylen siugrás van benne. Meg még csomo más minden, de most épp ez megy! :)

Jahj, a német adókrol, amikor hó van benne és hóágyúzó gép, akkor mindig az jut eszembe, amikor tavaly voltunk reniékkel a snowattack által szervezett nemmondokcsunyátdenemolyanjómintamilyennekbevoltharangozva sítáborban, és amig a tobbiek buliztak a progressiven, addig én mi mást csinálhattam volna.., na mit?? Hát, kéremszépen ülltem az apartmanunk nappalijában és néztem a német csatornán, hogy milyen ujfajta hóágyúzó módszert találtak ki a németek, és hogy mennyivel jobb lesz a hó szemcséje és stbstbstb. Hát... no commentésön! :D

[ide majd jon egy kép]

Irtam egy versikét, de nem teszem közzé, csak megosztom veletek, hogy irtam egy versikét, megint! :)

Hát, ha van zene, ami leirja, hogy milyen vagyok, akkor a legjobban ezzel tudnám illusztrálni magamat! :)  

                          https://www.youtube.com/watch?v=mP9Pnl6npQs

 

 

 Azta... mit láttam! Hát gyerekek... nagyon überbrutális! jövök fel a szobámba a lépcsőn, kinézek az ablakon, és tok sotét van ugyebár..,namost, látok egy dombon egy templomot, alulról megvilágítva, PLUSZ rá süt a holdnak a fénye! Juhj! Nagyon Gyönyörű!!!

Majd holnap jelentkezek, peace of my heart :)

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr291730316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reka-bcn 2010.02.05. 08:32:12

változatlanul HOLA nem pedig OLAH!:)
süti beállítások módosítása