newsletter II. fejezet. :)

2010.02.10. 23:54

 

 

 Hol is hagytam abba? Szval a ma, kaptam egy @-t a Gabitól, hogy ma később jön 'haza', mint amúgy és, hogy vacsiztassam már meg ezt a két kis kópét, mert már úgyis tudom, hogy mit szeretnek enni.. Hát mondom okés. Futottam ma a futógéppel összesen vagy fél órát, max. tempón, adta! :D Aztán elmentem 4körül a városba, mert dolgom volt, amit direkt nem írok le, hogy mi volt az.. Útközben belefutottam Bastianba, aki épp a suliból tartott haza. mondtam neki, hogy játszon, csináljon amit akar,  kivéve a ház felrobbantása, lövöldözés, vagy egy ló beköltözése a házba, szval a lényeg, hogy csak legyen otthon.

Hazafelé, elmentem még a kislánykáért az iskolába, amit már mondottam, hogy az iskola és a ház hát, rettentő megerőltető tempóban is 3perc. Tehát elég veszélyes egy távolság! Vigyázni kell! :D

 Egész nap tv-t nézett a lányka, a fiu meg játszott az anyuka laptopján, ugyh nekem sem volt más dolgom, minthogy, azt csináljak, amit akarok! :D De nem akartam semmit csinálni, ugyh kerestem/tettem programot a webkamerámhoz, ami aztán felidegelt egy kicsit, mert amit telepitettem, vagyis, amit nem telepítettem, mert nem volt jo a cucc.. Holnap restartprobálkozás! :D Olyan ez, mint a gyerek csinálás, vannak, akik probálkoznak és nem sikerül, meg vannak akiknek csak becsuszik. Na azok azok, akik nem felejtik el a legfontosabb dolgot.. Én azt felejtettem el, mivel véletlenül csak(!) a telepítő cd-t nem hoztam magammal! :P

Este csináltam melegszendvicset a fiukának, gondoltam szereti, e megette az egészet, vagyis magába dobálta, mert ment volna játszani vissza a laptopon. (Vajon ez nyelvtanilag helyes igy , avagy nem??- ezt a kérdést holnap feltétlenül megkérdezem Fruzsitól, ha más nem, akkor ő biztos fogja tudni! Elvégre a magyar tanárnőnk csak pár honapig hitte, hogy testvérek vagyunk, miután felvilágosítottuk, hogy Igen! Mi ikertestvérek vagyunk! -persze utána rájott, hogy ez hulyeség! -azota sem értem, hogy hogyan, s főképp miképp!? (osztálynapló) :) )

Szóóóval, ma egy kabalaállatnak éreztem magamat, mert a kislány azt hitte kb, hogy ha belémmászik, akkor az nekem jó! Hát nemtudom, honnan gondolta ezt így, de nekem nem volt túl jó. Ezért inkább amikor rámfeküdt, akkor fogtam magam, és lebírkóztam, majd a lábát az égnek meresztettem, és ráültem, utána fordult egyet,balra, miután feláltam és fingott egyet-kettőt.., de szerintem fel sem tünt neki! :D

Szoval gyerekek! Nálam ez már megszokott dolog, itt is, a koliban is, szoval, ha esetleg valakinek kieresztene a feneke, az nem ciki dolog elottem! :D - amugy is természetes dolga az emésztésnek! :)

 

Még mindig a tegnapi szám hatása alatt vagyok, amit romi kuldott! Annyira jo az a szááááááám! :) jaaahj! 

De jó volt! Ma kibeszélétünk Fruzsival megint egy csomó mindenkit! :D És rájöttünk, hogy mivel mind a ketten kipattogoztunk kicsit, hogy ez Biztos azért van, mert nem vagyunk egyutt! :D Értitek.., kulon ország, semmi testi kontaktus, hihhetetlen! :D És no lám, tesóm megmutatta a Rikárdót! Valszeg a nevét cével nell írni, és biztosan nem hosszú óval, de én "magyar vagyok, szittya vagyok!" (-belga nemzeti hiphop) szval én írhatom igy. :) Egyébként meg 33 éves! GYOAH!!! 11 év. :S dee végülis jobb, mintha 12 év lenne, ugyh nem baj. Jah és kozben rá is jottem, hogy kire hasonlit. igaz, hogy nem néztem a bortonos sorozatot, amikor kiszoknek, meg aztán lecsukják oket, és vmi Slájdersz vagy Slájörsz a neve a foszereplonek, aki meghal a végén.. Nemtudom, most nem jut eszembe a neve a sorozatnak, de tuti ismeritek. na és abban a foszereplő testvérére hasonlit. De nemtudom, hogy mi a neve annak.. (Réka megjegyzése: Szökés/Prison Break és Sucre és túléli :))

Fekszek le. Fáradt vagyok. Majd holnap.

üdvözlet egy "szeretem ezt a számot" zenével így a végén.. ;) 

                  

                               https://www.youtube.com/watch?v=P9KhfCLbk_g

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr351748182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása