heartbreaker..

2010.02.03. 08:57

:)

 

 

Hát, ma a gyerekek ébresztettek! És utána közösen csináltunk reggelit, hát én nagyon élveztem, de szerintem ők is így voltak vele.. mind a kettő ott tüsténkedett mellettem és mindent behabzsoltak, amit csináltam nekik! Desszertnek meg kaptak egy egy csokikát. :) - lám, mily jó fej vagyok! 

Utána én csináltam a dolgomat, ők meg jahj, mindig kérnek engedélyt, h akkor most számitogépezhetnek -e, meg nézhetik -e a tévét.. :)

De ahhoz képest, hogy ugy voltam vele, h csak lisa-ly marad itthon, leesett a hó és bastan is itthon maradt! :D Mert ugy van a bastiansulija, hogy az egyik hegy tetején! És oda jár a környékről az összes gyerek szinte. Ezért, ha esik egy kis hó, akkor a busz már egyből nem tud felmenni a hegyre.. pf, ilyen kéne otthonra is! :P

jo volt a nap, mert játszottunk bujócskát, közösen számitogépeztunk, tanultam lisaval! :D Hát ezeknek milyen a helyesirásuk! ááá

 

pl., a darázs, " die Wespe " hát a lisa, nem tudta leirni, mert mindig -b -t akart irtni a -p helyett! És nem értette meg, hogy nem -b, hanem -p! :D Ezért a kis cseles.., elkezdte kikeresni a szótáramból a szavakat, mert tobb szot is le kellett irnia! :D Ravasz! Ravasz! :D

 

nem mehettem nagyon sehova, mert mivel mind a két gyerkőc itthon maradt, vigyáznom kellett rájuk.., és a szulok is tok késon (nem a megszokott idopontban) értek haza.

holnap már mind a ketten mennek suliba, ugyh tudok majd császkálni! :) sztem veszek majd egy elemtoltot, hogy tudjak képeket csinálni, hogy végre láthassátok, hogy merre is van az erre! 

Ma megtörtént első gyerek furdetésem is! :D Hát, azt tudni kell, hogy a 7évesek kimondottan nem szeretnek furdeni! :D Na, én erre rácáfoltam! A lisa-ly sem szeret furdeni, de! nemhogy megfurdettem, de még a haját is megmostuk! :D Hoztam otthonrol, tudjátok van a gyerek schauma sampon, amin a hupikék torpikék van az elején. Hát megérezte az illatát, és belement a játékba! :D princesseset játszottunk a kádban, ilyen vizes, ugy hogy nem furdok, utoljára akkor voltam, amikor osztálykiránduláson Fruzsival beleugrottunk a medencébe RUHÁSTÓL! (fehérnemu, miniszoknya, meg felso, szval semmi bikini és társai) és a fiuk meg, csak annyit mondtak: De lááányok, ruhástol nem szabad beleugrani! pf HAHAHAHA - értitek, nem az, h gyaaaa, vagy vmi! neem. ok beoltottak minket! :D hehe

Na szval csurom víz lettem.., de megérte! :D Mert egy részt, nagyon élvezte, utána meg még csináltam lisanak egy princess frizurát, megitattam vele egy csésze meleg, cukros, mézes tejet, másrészt pedig simán lefekudt aludni is. Yeah! 

Utána beszéltem még Gabival pár mondatot, és bejottem a szobámba. Itt beszéltem gergovel, tesom volt barátja gergovel:), aki mondt,a h tegyem inkább publikussá, mert belépett és nem tudja megnézni, h mit irtam. :/ Ah, fene mondom, na jolvan. Ezért publikáltam. Jah, megcsináltam a facebookon a " melyik szereplo vagy az indul a bakterházbol" , meglepo mondon a banya jott ki.. :D Pedig sztem nem is vagyok banya! Csak kicsit, de annyi meg kell! Az a film.. :D Nagyon jo! Csak sajnálni tudom, azokat, akik nem szeretik! Errol jut eszembe, hogy botonddal megnéztuk a bruno-t.., uhf, az kész az a film! Csak eros idegzetueknek! :D:D:D Atom beteg film! Na tesommal is bezséltem ám, akinek épp randija volt(VÉGRE!), de nem jottke ossze(még) a fiukával.., hát nemtudom. Kérdeztem tole, h véletlenul nem lehet, h meleg a srác? manapság már sosem lehet tudni, pláne nem barcelonitában.. hehe :P - bocs tesó! "elpirulosos fej". Néztem még pár " the king of queens"- et. Aztán azon bealudtam, mint általában. Erre jok ezek a sorozatok! 

Még 156 nap és jon jon jon a sound! ;)

Egy lightos zene igy a végére:

                       https://www.youtube.com/watch?v=Kug0xzw2ii4

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr151724667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reka-bcn 2010.02.03. 10:06:28

HE TÉSASSZONY!!! Nem meleg jól van??? :DDD Ha látnád, ilyen meg sem fordulna a fejdeben!:P
Ja, és The boat that rocked -ajánlom megtekintésre!:)
süti beállítások módosítása