________

2010.02.07. 18:50

 

             Nem történt semmi, fáj a torkom, mindneki hagyjon! :)  És tényleg! Az ember mikre nem képes!? A legjobb úgy látszik, ha sokat izzadunk, én ma szinte egész nap csak fekudtem, betakarva és aludtam, mert orultem, ha levegot tudtam venni.. monjduk utálom a semmittevést, na de ma jobban vagyok már igy estére. Remélem ez nem cska átmeneti állapot, mert a torkom még midnig piros. :S d azt De mindenesetre igaz az a mondás, hogy "kiizzadja magábol a betegséget." - ilyenkor mindig Lajosbá' jut az eszembe, meg az ászok, meg a továbbképző központ! :D Ami egyet jelentett egy kis szobával az ászokon belul. Lajosbának mennyi torténete fuzosik ahoz a szobához, elképeszto! :D Akik a régi ászokos bandába tartoztak (iszonyat mod hiányoznak!!!) azok mindenki hallotta szinte lajosbá sztorijait, de én azt hiszem, hogy csak azok is ismerik igazán! ;) De jo is volt... :(

jah, eldontottem, hogy amikor haza megyek, maradok fent pesten, és elmegyek egy francia tanfolyamra, hogy még mielott kimegyek, még jobban menjen. :) YEP! Mellette meg nyomom a sulit, csak nem a megszokott formában! Ugyh, albérlet keresés start! :D 

  

 Jövök egy linkkel:

 

 

                      https://www.youtube.com/watch?v=WEi9ZQrEjr8

 

Jok legyetek emberek! 

Ui.: csak Réka kedvéért irtam ma! :D

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr941737160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása