replay

2010.02.03. 12:22

when a man loves a woman..,

https://www.youtube.com/watch?v=vfaT_d65Es4

Imádom az illatokat!!! 

            "Az illatnak meggyőző ereje van, erősebb a szavaknál, pillantásoknál, érzelmeknél és akaratnál. Az illat meggyőző erejét nem is lehet elhárítani, mert az illat lélegzetünkkel együtt kerül a tüdőnkbe, betölt, elborít, és nincs ellenszere." - Patrick Süskind


Meg az édességeket is! Ma elmentem a boltba, és vettem haribot! :)  meglepo, hogy miylen olcsoak itt az édességek.

Nembaj, lesz mit zabálni az egyedul toltott estéimen! :)

Már alig várom, hogy elkezdodjon a francia nyelvtanfolyam! De addig még aldni kell két hetet! Nem baj, az már nme sok! :) De utána, beindul az élet! :D

  

Nagyon hiányoznak ám az otthoniak! És tok furi érzés, hogy akikrol azt hittem, h fontos vgayok nekik, nem is érdeklodnek irántam! :(((( De hát ez van! 

Egész nap esik az eső. De kint voltam a városban nem is kis idot sztem. Jó volt. Jah, levikének, meg milánnak uzenem, hogy láttam ma egy biciklist! :D Az esoben! Hát egybol eszembe jutottatok! :) Milán, remélem anyud jol van, üdvözlöm! ;)

De am. egész nap nem csinálok semmit. Majd holnap megint edzek egyet, mert ma már nincs rá idom! :/ fene, nyárra jol kell kinézni! :D:P

Játszottam lisaval a gimnasztika labdával, zenére. Utána meg olyat, hogy eldugtam egy szalagot és neki meg kellett találnia, ha megtalálta kapott egy ropit, ha meg enm, akkor táncolnia kellett. :)

Nagyon élvezte! :D

Kilyukadt a zoknim! :D De nembaj, mert holnap megyek és veszek elemet már tényleg, mert ma elfelejtettem vinni a szotárat! :P ikszdé

Most vacsiztunk meg, raviolit ettunk. És nézzuk a galileot! :) Tok jo ez a musor, mert érdekes dolgok vannak benne! 

Vége a Heidinek!!! hát el sem tudom mondani, miylen nagy orommel ért ez a szornyuséges dolog, hogy nem kell néznem nap mint nap. Helyette van az a majmos mese, aminek nemtudom, hogy mi a cime, de van egy majom, a gazdája, meg egy kutya. És a majom mindig bajba kerul, mert valamit elront..

Na mindegy! :) 

Jah, visszatérve, a banyás dologra! Ma rámirt Ullik úr. :) Akivel már nemis tudom, miota nem bezséltem, kb. miota (mint kiderult) letorolt msnrol! :D - Köszi Zsolti, nemtudom, mondtam e már neked: Jófej vagy! :D Szegényke, amikor még régebben pokereztunk sokat. Mindig, na jo, nem mindig, de szinte mindig ketten maradtunk a heads up-ba! Azért hiv banyának a kis rafkós, mert mindig szivattuk egymást! De én élveztem! :D Igaz, azt mondja, h fejlodott azota! Kitudja......., én ha fejlodtem, akkor is csak visszafelé, pedig igen jo játék a poker! :) Kiváncsi vagyok, hogy csak ma irtál e rám kingsix, vagy sixking?? :D nem mindegy! :P , vagy máskor is ér ilyen (+) meglepi! :)


Most bezséltem apával is msnen, délután meg anyával. Anya megdícsért, hogy nagyon jó a nevelői(?) érzékem, nemis tudom, honnan ered! ;) Jahj ugy hiányoznak, apa, anya, gizike, akkor az állatok [mind a 7!:)] Hogy a szívem szakad meg! :(

Joéjszakát mindenkinek!

Ma még megnézem még a "Beautiful" -t. Aminek ugyan nem találtam meg a filmkritikáját,  -szval nemtudok ilyesmivel szolgálni - de igérem, hogy leirom a saját kritikámat a filmrol!  ;)

Holnap pedig kelhetek fel hajnali fél 7kor. Megint! Akar vki ébresztot? hmhmhm?? kulonosképp a fosulis kispajtások?? hmhmhm?? nagyon szivesen! Akármelyik nap! :D (ágybareggeli + kávé nem jár hozzá!)



Mi durva buli lehetett! :D Áh, This is lifestyle! =)  

 

                 https://www.youtube.com/watch?v=4a1wB8ajX5s


na pá!


*  (?) = nemtudom, hogy helyesen irtam e le.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://petokamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr31725147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reka-bcn 2010.02.03. 23:19:33

Petó,
tudsz ám képet is beilleszteni, nem csak linkelni! a felső sorban van az image funkció és betallózhatod a képet egyszerűen. Átszerkesztettem ezt a posztot oksi?:) a továbbiakban meg mondom, ilyen egyszerűen beillesztheted a fotókat.
Ja! "Kilyukadt a zoknim" RLZ!!!:DDD
süti beállítások módosítása